Tuesday, August 4, 2009

Lamanya..

Apa motip tajuk dan gambar ni?macam xde kene mengena pon kan..hahaha..ni santapanku di Bangi Kopitiam,Rawang pada hujung minggu lalu..camne leh smpai ke rawang lak kan..hehehe..aku duk kat sini selama satu jam setengah kerana menunggu seseorang..kenapa lama sangat?kerana org tu ada urusan yang perlu diuruskan..kenapa dia xbawak ikut skali?hm..kdg2 kita kene paham dengan situasi org..bukan semua tempat kita bleh bersama dia..dan dia xbawak aku atas sebab2 yang xdapat dielakkan..dia tglkan kat kopitiam tu sorang2?yela..sorang2 la..klu ramai2 xde la plak aku terasa masa sejam setengah tu..marah x kat org tu?hm..watpe nk marah..dia ada urusan kan..bukannya dia lmbt sbb bangun lewat ke..atau sebab2 yang selalu membuatkan aku mengamuk..hehehe...
Aku ni xleh minum ais setakat ni..atas sebab2 kesihatan..tp kekadang minum gek..memandangkan wktu tu adalah tghari buta2..xkan aku nk order air panas..nnt dorang kata aku ni giler ke apa..last2 aku order la bnde alah ni..tapi aku tunggu la ais dia cair dulu baru aku minum tau..hahaha..keropok lekor tu tersangatlah tidak sedap..aku mkn xhabis..air pon sama..xhabis gek..rugi jerk kan...hehehe...



No comments: