Sunday, July 19, 2009

T.e.r.i.m.a K.a.s.i.h

Klu korang tgk bnde yang berbungkus kat atas ni..tentu korg dah tau isinye kan..dan bila korg tgk siap ada riben lagik, mesti korg dh dapt agk bnde ni adalah satu hadiah kan..dan korg tgk lak tajuk entri aku ni adalah 'terima kasih'..dah konfm2 la korg tau bnde ni orang yang bagi kan..hehe..
Aku nk ucapkan jutaan terima kasih kepada seorang insan yang bergelar 'sahabat' yang telah menghadiahkan aku hadiah yang sememangnye dah lama aku idamkan..aku dh lama nk beli bnde alah ni sebenarnye tapi blum ada kesepatan dan memandangkan hrganye y aku tgk, agaklah tidak berbalai aku beli dgn diri aku yang lgsg xde kemahiran nk menggunakan bnde ni..so, aku pun lengah2kan dulu kepentingan bnde ni dlm hidup aku..
Aku ada jugak nk masuk kelas utk blaja menggunakan bnde ni tapi atas nasihat dari seorg kawn aku, dia kata xpyh sush masuk kelas..blaja je dulu dari org y pandai dan klu leh..try petik sendiri.aku pon dgr jelah..aku tunggu punye tunggu nk suh kawn aku jar, asik ada je hal dia y lum setel dan mnyebabkan dia masih blum ada kesempatan nk ajar aku..
lepas satu, satu perkara yang membuatkan aku terbatas untk beli bnde alah ni.tapi setelah sekian alama aku mengidamkannye, akhirnye aku berjaya memperolehinya daripada org yang memahami minat aku terhadap bnde ni..thanx again my pren..
Aku menghargainye dan aku akan menjaga bnde ni sebaik mungkin.

No comments: