Thursday, July 23, 2009

Island RED Cafe

korang pernah dengar nama cafe ni x?ha..nk dijadikan cite..aku ni slalu keje smpai tgh mlm..pastu tgh2 wat keje tetiba opis mate aku ni ajk g mkn..msa tu dh kira lewt jugk kot..kira2 wktu tgh menjejak ke tgh mlm la..biasanye kitaorg lepak mamak kat bawah depan opis aku tu je..tapi agknye kwn aku ni dh muak dgn masakan mamak, dia nk tukar selera..dia ajk aku ke cafe ni..kedai ni pon bawah opis aku je..aku ni xkisah lepak memana pon sbb perut aku dah kenyang..mana xkenyang..sebelum g opis, aku dah belasah sepinggan penuh nasi lauk asam pedas..klu aku masih kata xkenyang lagi, mmg xtau nk ckp pe la kan..hahaha..
kedai ni boleh dikatakan ok la jugak sbb mkanannye xde la mahal sgt dan satu permulaan yang bagus la untuk orang melayu..yela..klu kita tgk org slalu lepak kat mamak je kan..so klu dia wat kedai yang ada style cmni..ada la jugak org nk lepak..tmbh lak makanannye pon xde la mahal..sesuai untuk sesape je nk lepak..
disebabkan nama cafe ni ada perkataan 'RED'..aku nk wat iklan la kot2 ada geng2 GBM nk wt mkn2 ke..kedai ni sesuai kot..kedai dia berasaskan warna hitam n merah..aku xsempat nk snap gbr kedai bagi..dah la wktu mlm, ramai org lepak lak..tmbh2 kawn aku tu jns org y xsuka bergambar..nnt xpasal2 lak dia kutuk aku..so, untuk mngelakkan dikutuk,aku xamik la gbr2 y berbagai..korg lyn gbr bawh ni dh ler..
ni la cafenye..
aku mkn roti bakar jerk

kwn aku punye dinner menu..

1 comment:

adenium said...

banjer jer lah sorang wakil GBM nih.... untuk testimoni... okeh jugak kan...