Tuesday, July 21, 2009

i.k.l.a.n

AKu ada nk iklankan kat korg..kwn aku ni ada bisnes wat kad kawin ke..bisnes kad ke..paper bag ke..nak wat baju untuk cmpany ke..atau apa2 je yang korg rasa bnde tu berkaitan dengan printing..korg leh la tempah dgn mber aku ni..dgn dia hrga bleh runding..dan dia ada mcm2 pakej..tapi aku xde plak contoh pakej dia nk tunjuk kat korang..
tapi klu korg betul2 berminat, korg leh bgtau aku..nnt aku leh bg dia punye cntact no n korg leh berurusan terus dengan dia..aku bukn dpat papepon..just nk tolg kawn je..gbr kat bawh ni contoh je ye..ni je y aku ada nk tunjuk contoh kat korg..tapi kertas dia mmg puas ati..dia xpakai kertas cikai punye..tapi klu korg nk murah dan xkisah kertas dia cmne..pon dia leh wat jugak..untuk selanjutnye aku xtau..korg leh berhubung dgn dia jimat berminat..


No comments: