Sunday, July 26, 2009

Dewan Persidangan

Camne aku leh ada kat dewan persidangan ni plak kan? Alkisahnye aku kene wakilkn diri sebagai wakil dari company aku untuk dengar taklimat tender..sebelum ni aku xpernah terlibat pon dgn aktiviti2 cmni..nak xnak,aku kene g jugak sbb dah alang2 aku ada kat putrajaya ni.dewan ni plak terletak kat POJ.so, aku pegi jelah..sampai sana punye la aku ni sorg2 xde mber pastu terkial2 je rasanya..pastu aku tgk ada la sorg minah ni macm tgh cari kawan jugak..aku pon apa lagi..hehehe..kitaorg pon jadi kawn kat situ..
Yang aku xbleh tahannye adalah minah ni pon lebih kurag cm aku jugak perangai.asyik nk snap gbr je kejenye..tapi baik aku skit la..aku amik gbr time org lum bagi taklimat..tapi minah ni main belasah je..org tgh bagi taklimat ke..dah bagi ke..sume dia snap gbr..rupa2nye ada lagi org y lebih teruk dari aku..hahaha..
ni kat pintu masuk dia.
org lum ramai yang datang

masa aku baru smpai..terus snap gbr..halobanye..hehehe..

No comments: