Wednesday, July 29, 2009

Alhamdulillah..

Keadaaan yang kurang mengizinkan aku sejak kebelakangan ni betul2 membuatkan aku hilang tumpuan terhadap kerja dan aktiviti harian..kesakitan yang aku rasa seolah2 susah untuk aku tafsirkan..korang bayangkan klu korang rasa sakit bila nk tarik nafas..aduh,seksanya..
Bila depan doktor pon aku xtau nk cite cmne..aku rasa sesak nafas sebab aku susah nk bernafas..aku jadi susah nk bernafas sbb bila aku bernafas, aku rasa sakit..kesan ubat yang doc bg tu aku rasa terlalu kuat kesannye..tapi kerana ubat tu jugak aku bleh tido dengan lena.Alhamdulillah...dan kini aku rasa semakin pulih walaupon kdg2 aku terasa kesakitan tu dtg secara tiba2..tapi masih lagi bleh dikawal..
aku harap aku akan pulih sepenuhnya dan aku xkan sakit lagi di lain hari..

2 comments:

zaharul said...

kesiannye...sy doakn awk cepat pulih la ye...

Ayu Zuraida said...

thanx pren..