Monday, July 20, 2009

PUTRAJAYA

aku ni ari2 duk ulang alik ke putrajaya..dh macam opis kat cni plak..alkisahnye masa hujung minggu awal jun baru2 ni..MR. A aku ni ada dtg n aku xtau nk bawak g mana..almaklum la..klu dlm kl ni biasanye aku la y kene jadi driver..pastu pusing punye pusing..aku bawak dia g putrajaya..keje kat putrajaya, dating pon kat putrajaya jugak ke?hahahaha..

pastu dh smpai sana bukn aku suka duk berjalan kat tgh2 panas..korg pon tau kan putrajaya tu cmne rupa cuacanye klu tghari kan..tapi klu dah sayang punye pasal..aku kuar jugak la dari kete nk bergambar bagai..hahaha..malas la nk cite panjang pasal putrajaya ni..korg layan gambo dh la ye..


ha..ni nama dia mike..baru pindah kat zoo malaysia.
wah..untuk peminat2 i..hahahaha..

MERDEKA!!!...

panas woo..



2 comments:

zaharul said...

hensem btul mike tu...dia suka mkn ape yer?? haha

Ayu Zuraida said...

hahaha..dia vegeterian..